کانون های فرهنگی هنری مساجد بهترین مکان برای توسعه ورزش های همگانی هستند

یزدفردا "مسئول کانون مساجد استان یزدگفت: مساجد بهترين مكان براي توسعه ورزش و پرورش چهره هاي مستعد هستند.
علی حکیمیان ،مسئول کمیته ورزش مساجد استان یزد افزود: ورزش همگاني بايد در کشور و به تبع آن در استان یزد براي همه آحاد جامعه نهادينه شود و به فرهنگ عمومي در جامعه تبديل شود.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبري در فرمايشات خود در نوروز امسال توجه به ورزش همگاني را ضروري دانستند و فرمودند: بنده بارها توصيه کردم، باز هم توصيه مي کنم ورزش همگاني براي همه لازم است که نشاط، سلامت، آمادگي، حوصله کار در سايه ورزش عمومي و همگاني براي جامعه تأمين مي شود.

حکیمیان خاطرنشان کرد: ورزش همگاني بزرگ ترين طيف مخاطبان را در اختيار دارد و همين امر وظيفه تصميم گيران ورزش استان را براي داشتن برنامه هاي مناسب براي آحاد مختلف جامعه را حساس تر و دشوارتر کرده است.

وی تاکید کرد: ورزش همگاني در دنياي ماشيني امروز جايگاه ويژه اي در سلامت و سالم سازي جامعه از ابتلا به امراض ناشي از کم تحرکي دارد.

مسئول كميته ورزش مساجد هيات ورزش هاي همگاني استان يزد در ادامه از برگزاری جشنواره ورزش های همگانی شهرستان یزد در پارك آزادگان صفائیه خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف ترویج و شناسایی ورزش های همگانی در بین اقشار مختلف مردم شهرستان یزد توسط هیئت همگانی شهرستان یزد و با حضور جمع كثیری از مردم و علاقه مندان به ورزش در فضای پارك آزادگان صفائیه برگزار شد.

وی ادامه داد: در حاشیه این جشنواره مسابقات مختلفی نظیر دارت، هفت سنگ، اسكیت، طناب كشی، بازیهای رایانه ای، مسابقه نقاشی و بادبادك سازی برگزار و به برگزیدگان جوایز ارزنده ای اهدا شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا